The smart Trick of زمان بیماری زونا That No One is Discussing

Wiki Article

کوروش آریاکیا سروستانی در تعداد دفعات نرمال رابطه جنسی: تحقیقات چه می گوید؟

اگر افراد در گذشته مبتلا به زونا شده باشند، باز هم می‌توانند به این بیماری مبتلا شوند. این ویروس می‌تواند سال‌ها در خواب بماند و سپس به عنوان زونا دوباره فعال شود. فردی که قبلا مبتلا به آبله‌مرغان نشده است، می‌تواند از طریق قرار گرفتن در معرض کسی که مبتلا به آبله‌مرغان است، به آن مبتلا شود.

Hold it sensible. Rather than pondering to on your own “I’m ridiculous” or “I’m paranoid,” check out one thing like: “I’m concerned about a thing that’s highly unlikely to generally be legitimate.”

اضطراب اجتماعی چیست؟ علائم و روش های افزایش + فایل صوتی دی ۱۳, ۱۳۹۸

بیماری شینگلز خطرناک نیست، اما ممکن است بسیار دردناک باشد. در حالی که واکسن‌ها خطر ابتلا به این بیماری را کاهش می‌دهند، درمان به‌موقع می‌تواند دوره‌ی بهبودی را کوتاه‌تر کرده و از بروز عوارض جانبی جلوگیری ‌کند.

سر و کار داشتن با افراد پارانویید بسیار مشکل است زیرا بسیار زودرنج هستند و رفتارشان معمولاً خصمانه‌است و از نظر احساسی بسیار بسته و نسبت به هر فعالیتی بی میل هستند.

مهم است فردی که دچار زونا است، از تماس با این افراد اجتناب کند:

در بعضی موارد، بثورات می‌توانند بر درماتوم مجاور (ناحیه‌ای از پوست كه توسط یك عصب نخاعی تأمین می‌شود) تأثیر بگذارند.

این شخص تصور می‌کند که صدمه یا حادثه آزار دهنده در حال رخ دادن است یا قرار است رخ دهد.

صفحه‌هایی برای ویرایشگرانی که از سامانه خارج شدند بیشتر بدانید مشارکت‌ها

پرتودرمانی یا شیمی‌درمانی که بیماری پوستی زونا در بارداری مقاومت بدن را در برابر بیماری‌ها کاهش می‌دهند

پس از ۷ تا ۱۰ روز، تاول‌ها به تدریج خشک می‌شوند و پوسته تشکیل می‌دهند. وقتی تاول‌ها ناپدید می‌شوند، ممکن است جای زخم جزئی باقی بگذارند. ​

تئوری توطئه یا اعتقاد به اینکه اخبار و وقایع کاملاً نامربوط، در واقع اجزا یک نقشه بزرگ و توطئه‌آمیز هستند.

اگر باردار هستید و آبله مرغان را تجربه کرده‌اید، شما و کودکتان در برابر هر کسی که مبتلا به آبله مرغان یا زونا است در امان هستید. اگر در زمان کودکی مبتلا به آبله مرغان شده باشید، می‌توانید در طول دوره بارداری به زونا دچار شوید.

Report this wiki page